דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עלות חימום עם חימום תת רצפתי 

מאת    [ 06/01/2014 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 2181 פעמים ]

איזו מערכת חימום תת רצפתי משתלמת ביותר להתקנה?

חימום עם מערכת חימום תת רצפתי הוא חימום מושלם. החימום מגיע מהרצפה ונותן תחושה נעימה בבית כולו. החימום מכסה את כל שטח החדר ומאפשר לבני הבית להנות מחימום בטמפרטורה רצויה שנקבעה על פי הטמפרטורה ולא רק על פי חוזק במספרים. בתחום מערכות חימום תת רצפתי קיימות מערכות רבות, חלקן על בסיס חשמל, חלקן על בסיס מים. חלקן בנויות מחוטי חשמל וחלקן מיריעות. כל מערכת מביאה טכנולוגיה משלה ולכן הבלבול של הצרכנים גבוה.

אחד ההיבטים החשובים למשפחות הוא העלויות. מערכת חימום תת רצפתי שקיבלה את כל האישורים הראויים ואוחזת בתקנים מחמירים מכל העולם היא מערכת בטוחה לשימוש וכל שנשאר לבדוק הוא האם התקנת המערכת משתלמת. שלושה היבטים עיקריים יקבעו האם חימום תת רצפתי במערכת שמוצגת משתלמת להתקנה או לא:

עלות ראשונית- כל מערכת מורכבת מעלות הרכישה. בין אם זו מערכת חימום תת רצפתי או מערכת אחרת, כל אחת מגיעה עם עלויות ראשוניות. מערכות חימום תת רצפתי מגיעות בעלויות שונות בעיקר בשל שוני המערכת ואיכות ההתקנה. יש לבדוק מה מביאה עימה המערכת. ישנם מערכות חימום תת רצפתי אשר מכסות 3% משטח החימום וישנן מערכות אשר מכסות 30% משטח החימום. ייתכן שהמערכות אשר מכסות פחות משטח החימום יהיו זולות יותר אך באופן יחסי ייתנו "פחות מערכת" ומכאן הפרש העלויות. כל מערכת חימום תת רצפתי מניחה בידוד תחת המערכת. על הבידוד להיות איכותי ומבודד אמיתי, ככל שאיכות הבידוד גבוהה כך גם העלות הראשונית של המערכת עשויה לעלות. 

באופן כללי, בבחינת העלות הראשונית של המערכת יש לבחון לא רק את הצעת המחיר למטר מרובע אלא גם את איכות המערכת, שטח הכיסוי הביתי ואיכויות הבידוד שיקבעו לבסוף את עלויות החשבון החודשי.

 

חשבון חורפי- בקשו ממתקיני המערכת ומוכרי המערכות לראות חשבונות חשמל של צרכנים. בתחום חימום תת רצפתי ישנן מערכות רבות וכל אחת דורשת תצרוכת חשמל שונה. חשבון החשמל הצפוי חשוב יותר מהעלות הראשונית של המערכת (אלא אם ההפרשים מגיעים למאות אחוזים) ולכן מומלץ לבחון כיצד המערכת תחסוך לכם בחשבון החשמל. חלק מהפרמטרים שיעניקו לכם חשבון חשמל נמוך הם המרווח בין המחממים (כלומר כמות החומר המחמם) כשההפרשים יכולים לנוע בין 3%-30% משטח כיסוי הבית וכן חשוב מהי הטמפרטורה הנדרשת על מנת לחמם את הבית. כלומר, כל מערכת אוגרת בתוכה חום לפני הפצה, חלק מהמערכות מתחילות להפיץ חום בטמפרטורה של 25 מעלות ואחרות יכולות להגיע עד 50 מעלות ויותר. ככל שהטמפרטורה הנדרשת למערכת חימום תת רצפתי גבוהה יותר, כך חשבון השמל שלכם צפוי לעלות.

 

עלות תחזוקה והחלפות- מערכת חימום תת רצפתי אמורה להיות מחומרים שאינם מתכלים, אינם מחלידים ועם תחזוקה מינימלית. בדקו שהמערכת עשויה חומר עמיד וכי ניתן לסמוך עליה לשנים רבות. הדרך הפשוטה ביותר לחישוב שנתי של עלות המערכת היא לחלק את העלות הראשונית בשנות האחריות. חלק מהמערכות נותנות אחריות לכל החיים, חשוב להבין על מה מדובר לפני ביצוע החישוב.

 

לסיכום, ישנן מערכות חימום תת רצפתי בטכנולוגיות שונות. מלבד הבטיחות החשובה והשירות, חשוב לבחור במערכת חימום שתעניק לכם חורף חמים וחסכוני. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה. AHT- חימום תת רצפתי חשמלי בטכנולוגיה מתקדמת.

 

AHT - חימום תת רצפתי בטכנולוגיה מתקדמת לבירורים, ייעוץ והצעות 04-8204422




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב